fr
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文
01 42 09 40 90
fr
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文

Avis

Note moyenne 701 Avis
Service
Ambiance
Qualité/Prix
Cartes
Pauline Ventura a noté sur Google

Excellent et servi rapidement par des gérants agréables (Translated by Google) Excellent and served quickly by pleasant managers.

il y a 17 jours
Hidayat Khan a noté sur Google

il y a 19 jours
Maryse Cohen a noté sur Google

il y a 1 mois
Kevin Ribeiro a noté sur Google

Meilleur restaurant du coin sans aucun doute ! Portions généreuses, prix très abordables et qualité des produits au top ! Une adresse à bien garder au chaud pour vos pauses déjeuner ou dîner ! (Translated by Google) Best restaurant in the area, without a doubt! Generous portions, very affordable prices, and top-quality ingredients! A place to keep in mind for your lunch or dinner breaks!

il y a 1 mois
Beatrice Simböck a noté sur Google

(Translated by Google) We read the reviews beforehand and really wanted to try the restaurant – and it was more than worth it! 😍 The restaurant was right across from our hotel, and we were genuinely surprised by how good everything was. The food selection was perfect, the service was simply 10/10, and the food arrived super fast. Everything was incredibly delicious and freshly prepared. We're from Austria, but this place will definitely stay in our memories. We would come back anytime! 🇦🇹✨ (Original) Wir haben vorher die Bewertungen gelesen und wollten das Restaurant unbedingt ausprobieren – und es hat sich mehr als gelohnt! 😍 Das Restaurant war direkt gegenüber von unserem Hotel und wir waren echt überrascht, wie gut alles war. Die Auswahl an Essen war perfekt, der Service einfach 10/10 und das Essen kam super schnell. Alles war mega lecker und frisch zubereitet. Wir kommen aus Österreich, aber dieser Laden bleibt definitiv in Erinnerung. Wir würden jederzeit wiederkommen! 🇦🇹✨

il y a 1 mois
Hugo a noté sur Google

Bon, frais, prix correct, de la place en haut, et un service accueillant. Que demander de plus après une expo en famille à la vilette ;) (Translated by Google) Good, fresh, reasonably priced, plenty of space upstairs, and friendly service. What more could you ask for after a family exhibition at La Villette? ;)

il y a 1 mois
Kevin a noté sur Google

il y a 1 mois
Nicole Rouvreau (Nicole24) a noté sur Google

il y a 1 mois
Jonathan R. a noté sur Google

Super Friendly Staff with really delicous food.

il y a 1 mois
Chloe cc a noté sur Google

Nous avons mangé dans ce petit restaurant qui est excellent. Le personnel est agréable et les plats sont délicieux, copieux et les prix sont abordables. Je recommande ! (Translated by Google) We ate at this small restaurant which is excellent. The staff is friendly, the food is delicious and plentiful, and the prices are reasonable. I highly recommend it!

il y a 1 mois
1.5.24